Jedlik Ányos Energetikai Program 2025

Jedlik Ányos Energetikai Program 2025

Jedlik Ányos Energetikai Program 2025

Kik igényelhetik

  • mikro-, kis-, közép- és nagyvállalatok, amelyek rendelkeznek legalább egy teljes lezárt üzleti évvel;
  • magyarországi székhellyel vagy fiókteleppel és magyar adószámmal rendelkező jogi személyek;
  • jogi személyeségű vállalkozások, gazdasági szervezetek közül, amelyek 113, 114, 116, 117, 129, 226, 228 GFO kóddal, vagy nonprofit gazdasági szervezetek közül az 572, 573, 575, 576 GFO kóddal rendelkeznek.

Támogatható fejlesztések

1.  Önállóan támogatható tevékenységek:
  • energiatároló egységek/létesítmények beszerzése (villamos-, vagy hőenergia)

2.  Támogatott, de NEM önállóan támogatható tevékenységek:
  • projektelőkészítés, tervezési, engedélyezési tevékenységek, megvalósíthatósági tanulmány készítése;
  • telepítési, kivitelezési tevékenységek;
  • vezérlő-, felügyeleti rendszerek kiépítése;
  • mérőhely szabványosítása és fázis bővítés
  • meglévő napelemes rendszer bővítése vagy új napelemrendszer létesítése (nem kötelező elem)

Támogatás formája

  • pályázói saját hozzájárulással kiegészített vissza nem térítendő támogatás.

Támogatás mértéke

  • pályázatonként igényelhető támogatás összege minimum tízmillió Ft, maximum egymilliárd Ft lehet;
  • a maximálisan adható támogatás mértéke az elszámolható költségek legfeljebb 50%-a lehet;
  • a támogatás keretében elérhető támogatási intenzitás vállalkozás méretétől függően az alábbi táblázat szerint alakul:


Vállalatméret

Támogatási intenzitás

Mikro-, kis- és középvállalatok

50 %

Közepes méretű vállalatok

40 %

Nagyvállalatok

30 %

A támogatás igénylése

  • A pályázat kizárólag magyar nyelven, elektronikus úton, a pályázati portálon keresztül nyújtható be az adatlapok kitöltésével és szkennelt (digitalizált) dokumentumok csatolásával.
  • A pályázati űrlap kitöltése, valamint a csatolandó mellékletek benyújtása a Támogató online pályázati rendszerén keresztül szükséges benyújtani, melyhez a Pályázónak vagy meghatalmazottjának a digitális térben történő ügyintézéshez szükséges, érvényes, emelt szintű kétfaktoros azonosítást biztosító regisztrációval kell rendelkeznie (ügyfélkapu plusz/digitális állampolgárság).

Részletek

További információk, részletek az alább elérhető linken keresztül: